حمایت و همکاری

حمایت و همکاری با موسسه

موسسه نور سپید هدایت نهادی غیردولتی، غیرسیاسی و مردم‌نهاد است و با موضوع پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی زنان، دختران و کودکان تهران فعالیت می‌کند. حمایت مردمی از موسسه، کمک می‌کند تا نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی زنان ایفا کند. علاقه‌مندان به امور خیریه و فعالیت‌های اجتماعی داوطلبانه می‌توانند با یکی از روش‌های همکاری و حمایت، ما را در تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی زنان، دختران و کودکان شهر یاری کنند.

image

حمایت مالی از موسسه

با پرداخت آنلاین مبلغ دلخواه و یا واریز به حساب موسسه، ما را در تأمین هزینه‌های جاری یاری رسانید. تداوم این امر به‌صورت ماهیانه، موسسه را در برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های خود یاری خواهد کرد.

image

مشارکت مالی در پروژه ها

موسسه برای ایفای نقش مؤثر، طرح‌هایی را به‌صورت پروژه‌های حمایتی و کارگاه‌های اشتغال‌زایی و حرفه‌آموزی اجرا می‌کند که با مشارکت در تأمین هزینه‌ها، می‌توانید ما را در راه‌اندازی و اجرای آنها یاری کنید.

image

اهداء هدایای غیر نقدی

با اهدای هدایای غیر نقدی خود، موسسه را در تأمین نیازهای زنان و کودکان آسیب‌پذیر یاری کنید. اقلام اهدایی می‌توانند به‌صورت دلخواه و یا از فهرست اقلام مورد نیاز موسسه انتخاب شوند.

image

خدمات و کار داوطلبانه

در صورت تمایل به انجام فعالیت‌های اجتماعی و امور خیریه، با هر تخصص و شغلی، در اوقات فراغت و یا روزهای مشخصی از هفته یا ماه، می‌توانید موسسه را با ارائه خدمات تخصصی و یا عمومی رایگان یاری کنید.

image

همکاری با موسسه

اگر ایده و طرحی دارید که سبب توسعه و تعالی موسسه شود و یا در امور خیریه و فعالیت‌های اجتماعی تخصص دارید و یا به طرق دیگر قصد همکاری دارید، ما در موسسه نور سپید هدایت، مشتاقانه از این موضوع استقبال می‌کنیم.

image

لوح و کارت‌ یادبود

سفارش لوح و کارت تسلیت به‌جای تاج گل و بنر، خیری ماندگار، برای یادبود عزیزانی که از میان ما رفته‌اند. مبلغ اهدایی جهت بهبود کیفیت خدمات به زنان، دختران و کودکان آسیب دیده اجتماعی موسسه نورسپید هدایت، هزینه خواهد شد.

مایلید حامی موسسه نور سپید هدایت شوید؟